czwartek, 17 kwietnia 2014

Jajeczko, karteczka... czyli kolejne spotkanie piątkowe

Tak jak już wspominaliśmy wcześniej na spotkanie piątkowe zaprosiliśmy Was z jajkiem....
Przychodząc na to spotkanie nikt nie wiedział jaki jest cel,
 ani co będziemy robić...
A tu bardzo miła niespodzianka... zdobienie jajek ...
nauka dekorowania i dużo śmiechu...
...wszyscy się bardzo starali,
a tu niespodzianka....Czas na wykonanie kolejnego zadania.... dekoracja na stół.... 

I tu znowu zaskoczenie bo wykonane dekoracje
nie ozdobią mojego stołu tylko kogoś innego...
zamiana... moje jest twoje,
trochę  żal było się rozstać z własnym dziełem...
ale perspektywa, że ktoś wykonał to dla mnie
 bardzo radosna...
Później przy herbatce i kawie wypisaliśmy współnie kartki świąteczne... 
To był bardzo radosny czas wśród wolontariuszy
 i tłumaczy przewodników.
Własnie takie spotkania lubimy najbardziej.


P.S Mam nadzieję, że pamietaliście o podlewanu :)






2 komentarze:

  1. To było na prawdę bardzo pracowite spotkanie :) a efekt końcowy był przecudowny :)
    Karola ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak pracowite ale i przyjemne spotkanie ,o podlewaniu pamiętałam Maria W.

    OdpowiedzUsuń

Zobacz, jak zaczynaliśmy akcję :